Zawiadomienie o XXVI Sesji Rady Gminy Gizałki VII kadencji

Informuję, że XXVI Sesja Rady Gminy Gizałki VII kadencji odbędzie się 24 kwietnia 2017 r. (poniedziałek) o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.

PORZĄDEK OBRAD XXVI SESJI RADY GMINY GIZAŁKI

  1. Otwarcie.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie
    międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian planu budżetu na rok 2017;
    2. zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gizałki na lata 2017-2026;
    3. udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Pleszewskiego na realizację zadania inwestycyjnego „Przebudowa drogi powiatowej nr 3090P (ul. Kolejowej w Gizałkach) w zakresie budowy chodnika”;
    4. udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Pleszewskiego na realizację zadania inwestycyjnego „Przebudowa drogi powiatowej nr 4310P w m. Białobłoty”.
  7. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gizałkach za 2016 rok oraz wykaz potrzeb w zakresie pomocy społecznej w gminie Gizałki.
  8. Odpowiedzi na interpelacje radnych.
  9. Interpelacje i zapytania radnych.
  10. Wolne głosy i wnioski.
  11. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady
Piotr Lis

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Teresa Andrzejak
Data ostatniej modyfikacji: 2017-04-18 11:42:37
Opublikował: Teresa Andrzejak
Data publikacji: 2017-04-18 11:20:16
Odsłon: 445
Dziennik zmian

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.