Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Wymagane dokumenty
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku,
- kopia mapy lub kopia projektu zagospodarowania działki.
Formularz elektroniczny wniosku na platformie ePUAP
Miejsce złożenia dokumentów
Referat Nieruchomości, Środowiska i Planowania Przestrzennego (pokój nr 8).
Opłaty
Zwolnione z opłaty skarbowej.
Termin i sposób załatwienia sprawy
Termin załatwienia sprawy wynosi do 30 dni od daty wpływu wniosku.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101).
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r., poz. 125).
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Matysiak
- opublikował: Sebastian Kuźmikdata publikacji: 2020-07-17 13:13
- zmodyfikował: Sebastian Kuźmikostatnia modyfikacja: 2020-07-22 13:56