Powiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa linii WN 110 kV relacji Gizałki – Jarocin Wschód”
- Powiadomienie (PDF) 244.69kB
 
Ogłoszenie
o konsultacjach społecznych projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Gizałki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026”.
Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2025 poz. 1338), Urząd Gminy Gizałki przedkłada do konsultacji społecznych projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Gizałki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.
Uwagi dotyczące uchwały można zgłaszać pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Gizałki lub e-mail: ug@gizalki.pl do dnia 07.11.2025 r. do godz. 10.00. Projekt uchwały będzie przedmiotem rozpatrzenia na sesji Rady Gminy Gizałki.
- Uchwała (PDF) 109.33kB
 - Załącznik (PDF) 160.74kB
 
Zawiadomienie o Komisji Rewizyjnej
Informuję, że posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 3 listopada 2025 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Rady Gminy Gizałki
Dorota Olejniczak
Komunikat stwierdzający przydatność wody do spożycia w miejscowości Nowa Wieś
- Odwołanie komunikatu (PDF) 188.47kB
 
Informacja dla mieszkańców Nowej Wsi
Informuję, że w dalszym ciągu oczekujemy na wyniki wody. Do czasu otrzymania wyników zapewniony będzie w dalszym ciągu beczkowóz w godz. 7.00 – 21.00.
O dalszych działaniach będziemy informować na bieżąco w kolejnych komunikatach.
Zastępca Wójta 
Łukasz Osman
Komunikat nr 2 dla mieszkańców Nowej Wsi - beczkowóz na miejscu
Informuję, że od godz. 11.30 został podstawiony beczkowóz jako alternatywne źródło wody pitnej w lokalizacji (plac pomiędzy blokiem nr 15 a 18). W dzisiejszym dniu beczkowóz będzie dostępny do godziny 21.00.
W dniu jutrzejszym tj. 24.10.2025 r. (piątek) beczkowóz będzie dostępny w tej samej lokalizacji w godz. 7.00 – 21.00.
Osoby starsze, chore, mające problemy z poruszaniem się proszone są o kontakt z sołtysem w celu dostarczenia wody bezpośrednio do domu.
O dalszych działaniach będziemy informować na bieżąco w kolejnych komunikatach.
Łukasz Osman
Zastępca Wójta 
Komunikat dla mieszkańców Nowej Wsi z dnia 23.10.2025 r.
W nawiązaniu do Komunikatu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pleszewie z dnia 22 października 2025 r. w sprawie niezdatności do celów konsumpcyjnych i na potrzeby gospodarcze wody z wodociągu Nowa Wieś - numery posesji: 9, 10, 11, 13, 15, 22, 23, 24, 25, 27, 28, bloki mieszkalne nr: 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, informuję co następuje:
- W dniu 22.10.2025 r. w trybie natychmiastowym zwołane zostało spotkanie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
 - Zakład Komunalny Sp. z o.o. w dniu 22.10.2025 r. rozpoczął dezynfekcję i płukanie sieci w celu jak najszybszego przywrócenia jakości wody.
 - Podjęte zostały działania wynajęcia beczkowozu do wody pitnej w celu podstawienia mieszkańcom jako alternatywne źródło.
 - Do czasu podstawienia beczkowozu podjęto decyzję o dostarczaniu do domów mieszkańców butelkowanej wody (co miało już miejsce w dniu wczorajszym tj. 22.10.2025 r.). Przewiduje się, że rozwożenie wody butelkowanej nastąpi również dzisiaj (tj. 23.10.2025 r.), od godz. 15.00. W przypadku niezastania mieszkańca w domu, wodę można będzie pobrać w świetlicy wiejskie przy boisku do godz. 18.00.
 - Proszę również o informowanie sąsiedzkie, gdyż komunikaty internetowe oraz tradycyjne mogą do wszystkich nie dotrzeć.
 - O dalszych działaniach mieszkańcy będą informowani na bieżąco w kolejnych komunikatach.
 
Łukasz Osman 
Zastępca Wójta
drukuj (Komunikat dla mieszkańców Nowej Wsi z dnia 23.10.2025 r.)
Komunikat w sprawie niezdatności do spożycia i celów sanitarno - higienicznych wody w miejscowości Nowa Wieś
- Komunikat (PDF) 201.32kB
 
Zawiadomienie o XIX Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XIX Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 29 października 2025 r. o godz. 16:00 
w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym Rady Gminy Gizałki odbędzie się 29 października 2025 roku (środa) o godz. 15:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów
i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Rady Gminy Gizałki
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 27 października 2025 r. o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Powiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o rozszerzeniu terenu realizacji przedsięwzięcia oraz o wystąpieniu o opinie do organów współdziałających w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa linii WN 110 kV relacji Gizałki – Jarocin Wschód”
- Obwieszczenie (PDF) 264.24kB
 
Zawiadomienie o Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Informuję, że posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 15 października 2025 roku (środa) o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Rady Gminy Gizałki
Rafał Zawal
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego
Informuję, że posiedzenie Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego Rady Gminy Gizałki, odbędzie się 13 października 2025 roku (poniedziałek) o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego
Rady Gminy Gizałki
Henryk Osman
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu postanowienia z dn. 13.06.2025 r. oraz decyzji Wojewody Wielkopolskiego z dn. 26.09.2025 r. (dot. postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej nr 632075P w miejscowości Leszczyca)
- Obwieszczenie (PDF) 873.79kB
 
Zawiadomienie Wójta Gminy Gizałki o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu
- Zawiadomienie (PDF) 122.5kB
 
Zawiadomienie o XVIII Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XVIII Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 29 września 2025 r. o godz. 16:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
 Przewodniczący Rady Gminy Gizałki 
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 25 września 2025 r. o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów położonych w obrębie geodezyjnym Kolonia Obory oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. planu
- Ogłoszenie (PDF) 74.36kB
 
Adresy stron internetowych, na których publikowane są informacje o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych
- Informacja (PDF) 415.84kB
 
Informacja o wynikach otwartego konkursu ofert
Obwieszczenie Wójta Gminy Gizałki w sprawie postępowania dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na wykonaniu urządzenia wodnego – ujęcia wód podziemnych oraz pobór wód podziemnych z utworów neogeńskich w ilości do 22,0 m3/h, do nawodnień upraw polowych o powierzchni 14,7831 ha w m. Szymanowice
- Obwieszczenie (PDF) 120.69kB
 
Powiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa linii WN 110 kV relacji Gizałki – Jarocin Wschód”.
- Powiadomienie (PDF) 244.07kB
 
Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kaliszu o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę urządzenia wodnego
- Informacja (PDF) 464.83kB
 
Diagnoza potrzeb osób z niepełnosprawnością w zakresie korzystania ze wsparcia w ramach Programu ,,Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” w roku 2026
W celu zbadania potrzeb mieszkańców gminy, w zakresie przyznania pomocy w formie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami, prosimy o zgłaszanie potrzeb na realizacje ww. działań w roku 2026.Zawiadomienie o Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym Rady Gminy Gizałki odbędzie się 28 sierpnia 2025 roku (czwartek) o godz. 14:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Rady Gminy Gizałki
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Informuję, że posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 28 sierpnia 2025 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Rady Gminy Gizałki
Rafał Zawal
Zawiadomienie o Komisji Rewizyjnej
Informuję, że posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 28 sierpnia 2025 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Rady Gminy Gizałki
Dorota Olejniczak
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na 2025 rok w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu
- Ogłoszenie o konkursie (PDF) 170.94kB
 - Oferta (PDF) 110.59kB
 - Sprawozdanie (PDF) 247.16kB
 - Umowa (PDF) 258.95kB
 
Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa fermy drobiu z biogazownią rolniczą i infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr: 196/1, 196/2 i 196/3, obręb ewidencyjny: Kolonia Obory"
- Obwieszczenie (PDF) 166.49kB
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na wykonaniu urządzenia wodnego – ujęcia wód podziemnych w m. Szymanowice
- Obwieszczenie (PDF) 122.78kB
 
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej
- Obwieszczenie (PDF) 52.96kB
 
Powiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o zawiadomieniu stron postępowania o wystąpieniu o opinię do organów współdziałających w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa linii WN 110 kV relacji Gizałki – Jarocin Wschód”
- Powiadomienie (PDF) 264.03kB
 
Obwieszczenie o wydaniu decyzji ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej niskiego napięcia z przyłączem na działkach położonych w Gizałkach
- Obwieszczenie (PDF) 53.95kB
 
Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o możliwości wyłączenia się ze zorganizowanego przez gminę Gizałki systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
- informacja (DOCX) 18.99kB
 
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z 28 lipca 2025 r. o zakończeniu postępowania dowodowego w toku postępowania administracyjnego w sprawie odwołania od decyzji Starosty Pleszewskiego z 7 listopada 2024 r. (znak: AB.6740.4.3.2024) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej nr 632075P w miejscowości Leszczyca
- Obwieszczenie (PDF) 63.73kB
 
Zawiadomienie o XVII Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XVII Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 5 sierpnia 2025 r. o godz. 16:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 5 sierpnia 2025 r. o godz. 14:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach. 
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Obwieszczenie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej niskiego napięcia z przyłączem na działkach położonych w Gizałkach
- Obwieszczenie (PDF) 54.22kB
 
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z 17 czerwca 2025 r. o wydaniu postanowienia Wojewody Wielkopolskiego z 16 czerwca 2025 r. (znak: IRIII. 7821.53.2024.PS) uchylającego w części i orzekającego w tym zakresie co do istoty sprawy, a w pozostałej części utrzymującego w mocy postanowienie Starosty Pleszewskiego z 17 kwietnia 2025 r. (znak: AB.6740.4.3.2024) o nadaniu rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji Starosty Pleszewskiego z 7 listopada 2024 r. (znak: jw.) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej nr 632075P w miejscowości Leszczyca
- Obwieszczenie.pdf (PDF) 815.42kB
 
Zawiadomienie o XVI Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XVI Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 24 czerwca 2025 r. o godz. 16:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 23 czerwca 2025 r. o godz. 15:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Informacja
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 4/2025 Wójta Gminy Gizałki z dnia 17 lutego 2025 r. w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Gizałki informuję, że:
- 20 czerwca 2025 r. (piątek) Urząd Gminy Gizałki będzie nieczynny.
 - 23 czerwca 2025 r. (poniedziałek) Urząd Gminy Gizałki będzie czynny w godzinach 7.30 - 15.30.
 
W sprawach sporządzenia aktu zgonu dyżur telefoniczny pełnić będzie Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego pod nr tel. 883 964 690.
Sekretarz Gminy 
Łukasz Osman
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Informuję, że posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 5 czerwca 2025 roku (czwartek) o godz. 8:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Rady Gminy Gizałki
Rafał Zawal
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku
- Sprawozdanie (PDF) 391.38kB
 
Ogłoszenie o pisemnym przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu specjalnego pożarniczego STEYR 590
- Ogłoszenie o przetargu (PDF) 134.14kB
 - Formularz ofertowy (DOCX) 15.8kB
 
Zawiadomienie o XV Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XV Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 27 maja 2025 r. o godz. 16:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
 
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 26 maja 2025 r. o godz. 15:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego
Informuję, że posiedzenie Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 maja 2025 roku (czwartek) o godz. 15:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Rolnictwa i Porządku Publicznego
Rady Gminy Gizałki
Henryk Osman
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Informuję, że posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 maja 2025 roku (czwartek) o godz. 14:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Rady Gminy Gizałki
Zbigniew Bachorski
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 maja 2025 roku (czwartek) o godz. 14:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów
i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Rady Gminy Gizałki
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 maja 2025 roku (czwartek) o godz. 13:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Gminy Gizałki
Mariusz Szczepaniak
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej
Informuję, że posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 maja 2025 roku (czwartek) o godz. 13:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Rady Gminy Gizałki
Dorota Olejniczak
Obwieszczenie Wójta Gminy Gizałki o wezwaniu do uzupełnienia raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia oraz o złożenie wyjaśnień do postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa fermy drobiu z biogazownią rolniczą i infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr: 196/1, 196/2 i 196/3, obręb ewidencyjny: Kolonia Obory, gmina: Gizałki, powiat: pleszewski, województwo: wielkopolskie”
- Obwieszczenie (PDF) 109.34kB
 
Obwieszczenie Wójta Gminy Gizałki o wydanej w dniu 07.05.2025 r. decyzji znak: RNPP.6220.8.2023 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 1/2, 3, 15, 16, 27, obręb Orlina Duża, gmina Gizałki, powiat pleszewski, województwo wielkopolskie, o mocy do 12 MW
- Obwieszczenie (PDF) 218.38kB
 - Decyzja (PDF) 268.59kB
 
Ogłoszenie o pisemnym przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu specjalnego pożarniczego STEYR 590
- Ogłoszenie o przetargu (PDF) 167.05kB
 - Formularz ofertowy (DOCX) 15.76kB
 
Obwieszczenie Starosty Pleszewskiego o wydaniu postanowienia o nadaniu rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. "Budowa drogi gminnej nr 632075P w miejscowości Leszczyca (ul. Wrzosowa)"
- Obwieszczenie (PDF) 137.91kB
 
Informacja
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 4/2025 Wójta Gminy Gizałki z dnia 17 lutego 2025 r. w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Gizałki informuję, że:
2 maja 2025 r. (piątek) Urząd Gminy Gizałki będzie nieczynny.
5 maja 2025 r. (poniedziałek) Urząd Gminy Gizałki będzie czynny w godzinach 7.30 - 15.30.
W sprawach Wyborów Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej zarządzonych na 18.05.2025 r. oraz sporządzenia aktu zgonu dyżur telefoniczny pełnić będzie Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego pod nr tel. 883 964 690.
2 maja 2025 r. (piątek) w godzinach 7.30 – 14.00.
5 maja 2025 r. (poniedziałek) w godzinach 15.30 – 17.00.
Sekretarz Gminy 
Łukasz Osman
Raport z konsultacji społecznych projektu „Strategii Rozwoju Gminy Gizałki na lata 2025-2034”
- Raport (PDF) 114.89kB
 
Zawiadomienie o Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym odbędzie się 22 kwietnia 2025 r. o godz. 18:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, 
Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym odbędzie się 18 kwietnia 2025 r. o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, 
Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Andrzej Kaczmarek
Zarządzenie Starosty Pleszewskiego w sprawie wykonania zabiegów zwalczających i ochronnych w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
- Obwieszczenie (PDF) 91.29kB
 
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów ewidencyjnych Łęg, Żegocin, Żbiki, Broniszewice, gmina Czermin
- Ogłoszenie (PDF) 452.38kB
 
Zawiadomienie o XIV Nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XIV Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 14 kwietnia 2025 r. o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Wiceprzewodniczący Rady
Gminy Gizałki
Piotr Lis 
Komunikat Archiwum Państwowego w Kaliszu
- Komunikat (PDF) 102.47kB
 
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kaliszu o wydaniu decyzji udzielającej pozwolenia wodnoprawnego
- Obwieszczenie (PDF) 244.57kB
 
Zaproszenie do udziału w spotkaniu konsultacyjnym
Wójt Gminy Gizałki zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniu konsultacyjnym projektu Strategii Rozwoju Gminy Gizałki na lata 2025-2034, które odbędzie się w dniu 08.04 br. o godzinie 16.30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Zawiadomienie o Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej
Informuję, że posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 31 marca (poniedziałek) o godz. 8:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Proponowany porządek obrad:
- Działalność kulturalna – omówienie zadań i planów Gminnego Centrum Kultury w Gizałkach z/s w Tomicach,
 - Sprawy bieżące.
 
Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury 
i Pomocy SpołecznejRady Gminy Gizałki
Zbigniew Bachorski
Zawiadomienie o Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Gizałki odbędzie się 31 marca 2025 roku (poniedziałek) o godz. 15:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Proponowany porządek obrad:
- Wstępne rozpatrzenie petycji w sprawie sprzeciwu budowy fermy drobiu z biogazownią rolniczą w miejscowości Kolonia Obory
 
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Mariusz Szczepaniak
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Żerków o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Poborze wody z rzeki Prosny oraz gospodarowanie wodą w rolnictwie polegające na melioracji na działkach 217, 223/1, 222, 218, 205, 203/3, 203/2, 203/4, 203/5, 203/6, 203/8, 203/9, 203/10, 203/11, 203/12, 203/13, 203/14 obręb Prusinów-Miniszew, gmina Żerków" wraz z treścią decyzji
- Informacja (PDF) 359.49kB
 
Zawiadomienie o Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym odbędzie się 19 marca 2025 r. o godz. 15:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, 
Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o XIII Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XIII Sesję Rady Gminy Gizałki IX kadencji odbędzie się 20 marca 2025 r. o godz. 16:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 19 marca 2025 r. o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Celem posiedzenia będzie omówienie materiałów sesyjnych.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Obwieszczenie o zakończeniu zbierania materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 1/2, 3, 15, 16, 27, obręb Orlina Duża, gmina Gizałki, powiat pleszewski, województwo wielkopolskie, o mocy do 12 MW
- Obwieszczenie (PDF) 200.17kB
 
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów położonych w obrębach geodezyjnych Orlina Duża i Orlina Mała oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. planu
- Ogłoszenie (PDF) 74.28kB
 
Zaproszenie do udziału w konsultacjach
Gmina Gizałki działając zgodnie z uchwałą IX/52/2024 Rady Gminy Gizałki z dnia 05.12.2024 r. ogłasza konsultacje społeczne. Przedmiotem konsultacji jest projekt Strategii Rozwoju Gminy Gizałki na lata 2025-2034, w którym wskazano kierunki oraz cele strategiczne określające rozwój gminy w ciągu najbliższych lat.
Obwieszczenie o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Budowa fermy drobiu z biogazownią rolniczą i infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr: 196/1, 196/2 i 196/3, obręb ewidencyjny: Kolonia Obory, gmina: Gizałki, powiat: pleszewski, województwo: wielkopolskie”
- Obwieszczenie (PDF) 203.45kB
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa fermy drobiu z biogazownią rolniczą i infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr: 196/1, 196/2 i 196/3, obręb ewidencyjny: Kolonia Obory, gmina: Gizałki, powiat: pleszewski, województwo: wielkopolskie”
- Obwieszczenie (PDF) 198.68kB
 
Zawiadomienie o XII Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XII sesja Rady Gminy Gizałki odbędzie się 24 lutego 2025 r. (poniedziałek) o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o Komisji Rewizyjnej
Informuję, że posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gizałki odbędzie się 24 lutego 2025 roku (poniedziałek) o godz. 13:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Dorota Olejniczak
Zawiadomienie o Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym Rady Gminy Gizałki odbędzie się 20 lutego 2025 roku (czwartek) o godz. 15:45 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów
i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
 Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o Komisjach łączonych
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 20 lutego 2025 r. o godz. 15:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Rady Gminy Gizałki
Jacek Dąbrowski
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Gizałki odbędzie się 20 lutego 2025 roku (czwartek) o godz. 14:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Proponowany porządek obrad:
- Petycja w sprawie zamontowania oświetlenia oraz koszy na śmieci w miejscowości Tomice na ul. Wodnej przy punkcie pamiątkowego nasadzenia,
 - Sprawy bieżące.
 
Przewodniczący Komisji
Skarg, Wniosków i Petycji
Mariusz Szczepaniak
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Gizałki oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. planu
- Ogłoszenie (PDF) 210.47kB
 
Ogłoszenie w sprawie możliwości pozyskania dotacji w 2025 roku przez spółki wodne z budżetu gminy Gizałki
- Ogłoszenie (PDF) 125.4kB
 
Wyniki otwartych konkursów ofert
Obwieszczenie o rozprawie administracyjnej odnośnie prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 1/2, 3, 15, 16, 27, obręb Orlina Duża, gmina Gizałki, powiat pleszewski, województwo wielkopolskie, o mocy do 12 MW
- Obwieszczenie (PDF) 370.24kB
 
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kaliszu z dnia 14 stycznia 2025 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego
- Obwieszczenie (PDF) 512.96kB
 
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 20 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2025 r. na obszarze województwa wielkopolskiego
- Obwieszczenie (PDF) 276.75kB
 
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Informuję, że posiedzenie Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarowania Mieniem Komunalnym odbędzie się 21 stycznia 2025 r. o godz. 17:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Przewodniczący Budżetu, Finansów 
i Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Andrzej Kaczmarek
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji łączonych Rady Gminy Gizałki
Informuję, że posiedzenie Komisji łączonych odbędzie się 21 stycznia 2025 r. o godz. 16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy Gizałki
Piotr Lis
Zawiadomienie o XI Sesji Rady Gminy Gizałki
Informuję, że XI Sesja Rady Gminy Gizałki odbędzie się 22 stycznia 2025 r. o godz.16:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gizałki.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy Gizałki
Piotr Lis
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa linii WN 110 kV relacji Gizałki – Jarocin Wschód”.
- Zawiadomienie (PDF) 349kB
 
Otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych na 2025 rok
- Ogłoszenie I (PDF) 225.74kB
 - Ogłoszenie II (PDF) 227.47kB
 - Oferta (PDF) 110.59kB
 - Sprawozdanie (PDF) 247.16kB
 - Umowa (PDF) 258.95kB
 
drukuj (Otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych na 2025 rok)







